امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

دفتر خاطرات امیرعلی جون عشق مامان و بابا

40 روزگی امیرعلی

1392/11/29 22:32
نویسنده : مامان خانومی
370 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امروز 40 روزه شدی.

درست 40 روزه که آمدی پیش من و بابا حامد. روز به روز علاقمون بهت بیشتر میشه و فکر اینکه یک لحظه از شما دور باشیم دیوونه مون میکنه.

گلم این عکس رو از شما و عروسکت گرفتم تا وقتی بزرگ شدی یادت باشه چقدری بودی و چقدری شدی. و چقدر منو و بابا حامد و مامانی برات زحمت کشیدیم. اون 15 روز اول که خونه باباحاجیشون بودیم مامانی تاصبح بالا سر شما می نشست و از شما مراقبت می کرد آخه مامان جون من حالم خوب نبود و نمی تونستم اونجور که باید از شما مراقبت کنم. اینو گفتم که وقتی بزرگ شدی قدر مامانی رو خیلییییییییییییییییییییییییییییی بدونی.

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سمیه
15 بهمن 92 23:14
یاللا پسورد
فریده
18 بهمن 92 14:18
مرضیه جون ان شالله خدا امیر علی نازتو واست حفظ کنه و همیشه شاد و سلامت باشی مرسی فریده جون وبلاگ آرتا جون رو با اجازه شما لینک می کنم.
مرجان
19 بهمن 92 13:23
سلام عزیزم'وبلاگ امیرعلی جون مبارکه هزارماشاله چه خوردنی شده پسرت'ازطرف من لپهای نازشوببوس انشاله روزی بیاد که وبلاگش پربشه ازعکسهای عروسیش خیلی خوشحال شدم دیدم وبلاگ ساختی بوووووووس مرسی گلم. افتخار دادید از وبلاگ پسرم بازدید کردید.
مامان نفیس
19 بهمن 92 14:33
مامانی خیلی بیشتر از اینها به گردن هممه مون حق داره