امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

دفتر خاطرات امیرعلی جون عشق مامان و بابا

عکس های دوازده ماهگی گل پسر مامان

1393/10/14 14:09
نویسنده : مامان خانومی
730 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های دوازده ماهگی امیرعلی

پس گل مامان وارد 12 ماهگی شده  و مامان کمتر فرصت می کنه پای کامپیوتر بشینه و وبلاگش رو آپ دیت کنه. آخه هر وقت کامپیوتر رو روشن می کنم می دویی و  میای اون رو خاموش می کنی یا اینکه مودم رو در میاری یا پاهات رو بلند می کنی تا قدت به دکمه های کیبورد برسه و اون رو بزنی. لپ تاپ رو که اصلا جرات نمی کنیم بیاریم وسط ،تو این یک سالی که بدنیا آمدی فقط یکی دوبار روشنش کردیم شیرجه می ری روش بس که بازیگوش و بلایی.

تو هفته های آخر دوازده ماهگی شما راه افتادید اولین باری که راه رفتی وقتی بود که داشتی شبکه پویا نگاه می کردی و تمام حواست به تلویزیون بود و از این ور اتاق تا جلوی تلویزیون رفتی و من بابا مات و مهبوت نگاهت می کردیم. و انقدر خوشحال شده بودیم که نگو

روز تولدت جمعه 5 دی 93 بود و از آنجایی که چند روزی بود که تب داشتی تولدت رو عقب انداختیم تا حالت بهتر بشه. 6 دی ماه برای اولین بار تنهایی بردمت بهداشت تا واکسن بزنی و تو چه پسر خوبی بودی که هیچی نگفتی. و مامان اصلا اذیت نشد فردای روزی که شما واکسن سرخک رو زدی تمام بدنت پرشد از دونه های قرمز و اینطوری شد که یک هفنه دیگه تولدت عقب افتاد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابای ملیسا
18 دی 93 15:41
با سلام . ضمن تبریک به خاطر داشتن وبلاگ زیبا و پر محتواتون ، خوشحال میشم تا از وبلاگ دخترم ، ملیسا ، عشق بابا دیدن کنید . ملیسا منتظر حضور سبز شما تو کلبه مجازی خودش نشسته . راستی ما رو از نظرات خودتون به عنوان یادگاری ماندگار برای آینده فرزند عزیزم محروم نکنید .
مامان سمیه
20 بهمن 93 13:54
یکسالگی و راه رفتن امیرعلی عزیزم مبارک برای امیرعلی و مامان و باباش دلی شاد از خدا میخوام سلام متشكرم خاله جون