امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

دفتر خاطرات امیرعلی جون عشق مامان و بابا

8 ماهگی و شیطونی

1393/6/6 22:54
نویسنده : مامان خانومی
663 بازدید
اشتراک گذاری

8 ماهگی و شیطونی

پسر کوچولو مامان این روزها خیلی شیطون و بلا شدی یک لحظه نمی نشینی تا از شما غافل می شم می بینم سرجات نیستی همش باید دنبالت بدوم.

الان دیگه خیلی از وسایل خونه رو می دونی  کجاست تا می گم مثلاً گلخونه کجاست یا گل ها کجا هستند سریع بهشون نگاه می کنی. 

وقتی از کنارت رد می شم پاهام رو می چسبی یا دستات رو از دور باز می کنی تا بغلت کنم.بوس

بعضی از کلمه ها رو مثل مامان و بابا و آب رو می گی.

بای بای کردن و بوس کردن از دور رو هم یاد گرفتی و هر وقت بهت می گیم انجام می دی. 

8 ماهگی و شیطونی

 

 

این عکس هنری رو دایی محمد ازتون گرفته بوس

انقدر شیطون و بلا شدی که دایی ها بهت می کن زلزله خنده دست و پاهاتون رو اینجوری بستند که حرکت نکنی 

الان هم داری تلوزیون نگاه می کنی.

 

 

 

 

 

گل های مامانی رو نکن ...

   

این عکسم مربوط به دو سه روز آخر 8 ماهگیتون که عقیقتون کردیم.

        

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان حديث
16 شهریور 93 16:52
سلام دوست عزيزم من حديث دختر شيطون بلا هستم به وبلاگ من سر بزنيد خوشحال ميشم بياييد با هم دوست بشيم.
مامان عاطی(مرجان)
18 شهریور 93 13:08
سلام مرضیه جون'دلم واستون تنگ شده'خودم اصلا وقت نمیکنم وب متینو آپ کنم'الان که متین خوابه اومدم که وب دوستامو ببینم هزارماشاله به امیرعلی'روزبه روز قشنگتر و آقاترمیشه'چه خوب که بابا و ماما میگه' آفرین به مامان هنرمندش که اینقدر رو عکساش کارمیکنه'اسم این نرم افزارت چیه بگو ماهم دانلود کنیم(خخخخخ) پس عقیقه هم کردین؟به سلامتی'انشاله امیرعلی گلمون دومادشه راستی تو جمعتون تو وایبر جای ماروهم خالی کنین!!!
مامان سمیه
19 شهریور 93 10:49
وای خدا طفلی بچه رو چرا زندانی کردین بس که شیطونی می کنه.
ویژه کودکان
2 مهر 93 22:19
مامان خانومی امیر علی جون شاید مشتری ما شه بیا به سایتم