امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

دفتر خاطرات امیرعلی جون عشق مامان و بابا

عکس های هفت ماهگی امیر علی جون

1393/5/5 12:46
نویسنده : مامان خانومی
447 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های هفت ماهگی امیر علی جون

عکس های هفت ماهگی امیر علی جون

عاشق آب بازی...

امامزاده اسماعیل

کشتم خودمو تا بتونم این عکس ها رو ازت بگیرم بس که حواست به بازی بود ...

آماده شدی تا با بابا حامد بری خونه بابایی شون البته بدون من

 

خونه باباحاجیشون سوار ماشین محمدحسین

 

یک صبح قشنگ تو حیاط خونمون

عکس راهپیمایی روز قدس

 

آخرین شب 7 ماهگی

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان رویا
20 مرداد 93 16:08
ماشالله خیلی ناز شده مثل مرصادکوچولوی من عاشق آب بازی هستی ایشالله همیشه سالم باشی عزیز دلم عزیزمی
مامان عاطی(مرجان)
25 مرداد 93 1:39
سلام مرضیه جون'وااااای امیر علی چه بزرگ شده خیلی ناز شده'دلم واسش تنگ شده بود چه مامان هنرمندی داره امیرعلی! عکساش عااااالی بود دلم حال اومد'از طرف من ببوسش گل پسرتو فدات بشم خانومی.
مامان سمیه
26 مرداد 93 15:10
وای چی مردی شده امیرعلی خدا حفظش کنه عکسای آب بازیش حرف نداشت. ممنون عزیزم.
فائزه
29 مرداد 93 20:01
سلام عزیزم خدا حفظش کنه به وبلاگ گل پسرا سربزنید خوشحال میشم
مامان علیرضا
29 مرداد 93 20:51
اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
مامان فریده
3 شهریور 93 15:30
به به چه بزرگ شده امیر علی جون توهم که عاشق آب بازی هستی خاله....اصلا بچه ای هست از آب بازی بدش بیاد مرضیه جون کم پیدایی.زود زور بیا دیگه...دلمون واستون تنگ میشه