امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

دفتر خاطرات امیرعلی جون عشق مامان و بابا

عکس های 3 ماهگی امیرعلی

1393/1/8 13:50
نویسنده : مامان خانومی
460 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های 3 ماهگی امیرعلی

 

 

وقتی برای اولین بار رفتیم تهران خونه خاله پیش آلا جون

عاشق نرمی این خرسی آلا شدی

 

 

 

وقتی عمو روح الله برای اولین بار موهاتو کوتاه کرد شما ساکت بودی و خوشت می آمد.

 

 

 

 

اینم موهات.....

 

 

همین که تو ماشین می ری خوابت میگیره و راحت می خوابی

 

 

قربون چشمات ...

 

 

 

 

 

 

 عکس های امیرعلی در نیمه دوم دوماهگی

 

 

چند روزه مامان سرما خورده و شما هم سرفه می کنی برای همین گلوتون رو بستم...

 

 

 

یک روز خونه مامانیشون ...

 

 

امروز 26 اسفندماه و شما 2 ماه و 20 روزه شدی الان هم ساعت 11 شبه و شما از حموم آمدی آخه فردا می خوایم بریم مشهد.

 

عکس های سفر زیاتی مشهد

اینجا شاهروده و شما بغل بابا هستید همش دوست داری اینجوری بشینی و همه رو نگاه کنی....

 

 

با وجود اینکه مشهد خیلی خیلی سرد بود و همش بارون میامد اما تو اتاق انقدر گرم بود که من هر وقت از خواب بیدار می شدم می دیدم شما پتوت رو کنار زدید.

 

 

اینجا شما تو حرم امام رضا هستید انقدر شلوغ بود که جلو تر از این نتونستیم ببریمت.

 

 

امیر علی تو کالسکه موقع تحویل سال نو

 

امیرعلی تو راه بازار و تو بازار 

 

 

امیر علی تو بغل پسرعمه اش امیر محمد. که اینجا پسر بدا شده بودی و گریه می کردی.

 

 

ا

اینم هدیه بابا حامد در آخرین روز سه ماهگیت

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

افسونی
12 اسفند 92 8:36
آخی نازی چه با مزه ست امیر علی خانت مرسی عزیزم
فریده
20 اسفند 92 12:18
چه ناز خوابیده...ماشالله کلی بزرگ شده.راستی چه زود موهاشو زدی مرضیه جون؟آرتای من انقدر موهاش کمه همشم میریزه فکر کنم تادوسالگی هم به زدن نرسه
سمیه
22 اسفند 92 14:52
وای چرا موهاشو زدین؟ همسری هروقت بهم میگه موهای امیرطاها رو کوتاه میکنم گریه م میگیره چطور اجازه دادی موهاشو کوتاه کنن منم زیاد راضی نبودم که موهاش رو کوتاه کنیم ولی پشت موهاش خیلی بلند بود همش عرق می کرد آخه خیلی گرماییه شهرمون هم خیلی گرمه مثل تبریز نیست که...
مرجان
3 فروردین 93 1:13
سلام مرضیه جون'ماشاله دیگه پسرت مرد شده 'چقدر بچه ها شبیه همن'تو بعضی عکساش شبیه متین شده 'از طرف من پسر نازتو ببوس راستی زیارتتون هم قبول 'امیدوارم مارو فراموش نکرده باشی عیدت مبارک
رویا
24 اردیبهشت 93 10:49
سلام عزیزم ماشالله به امیرعلی جون خوب کاری کردید موهای امیرعلی الان زدید خیلی بهتره چون هرچی موهاش بلندتربشه دیگه ادم دلش نمیاد موهاشونو بزنه دقیقا مثل من خاله جون به خونه ما هم بیا خوشحال میشیم امیرعلی جونو راستی من لینکت میکنم اگرقابل دونستی منو لینک کن چشم عزیزم . حتما هم از خونتون دیدن می کنم هم لینکش می کنم.